torsdag den 29. september 2011

Weekend i Enfield

Forrige weekend brugte jeg oppe ved Anders. Jeg har faktisk ikke været deroppe siden den første weekend, hvor han flyttede ind. Jeg tog bussen efter arbejde, og var deroppe ved 9-tiden. Der var på tiden at jeg kom på besøg. Vi trængte også efterhånden til en weekend i provinsen. Lørdag startede med en god løbetur, efterfulgt af en tenniskamp og til sidst afslapning ved poolen. Om eftermiddagen skulle vi til et Lego arrangement, hvor der var mad og underholdning. Det var rigtig rart endelig at møde Anders' kolegaer og få et indtryk af hans hverdag i Enfield. Om aftenen tog vi i biograffen og så "One Day"- jeg fik ham overtalt til en tøsefilm :) Søndag nød vi solen og Ben & Jerrys i Hardfort, som er en storby 30 min. fra Enfield. Det var dejligt med en weekend væk fra storbyen hvor man kunne koble af og få en masse ny energi.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar