torsdag den 3. november 2011

Friday Night

Så blev det fredag og jeg skulle til The Centennial Bal med American Scandinavian Foundation. Det blev afholdt på The Hilton Hotel og der var inviteret 1200 gæster inkl. de skandinaviske kongefamilier. Jeg ankom kl. 19 dressed up- der var en dresskode som hed "black tie", så man skulle egentlig have lange galla kjoler på, men jeg snød lidt. Efter et par glas champagne i velkomsthallen, blev vi lukkede ind i en stor flot sal hvor vi skulle spise. Under middagen var der taler, underholdning og det var også her "mit interview" blev vist på storskærm. Klokken 23.00 rykkede festen videre til et Ballroom, hvor der var dans og cocktails. Det var en rigtig sjov oplevelse, men eftersom jeg ikke rigtig kendte nogen til festen, så jeg mit snit til at smutte efter middagen








Ingen kommentarer:

Send en kommentar