onsdag den 31. august 2011

Fødselsdag i f...... NY

Jubii, endelig blev det d. 26 august og min fødselsdag. Dagen startede med at mine søde søde roomies vækkede mig med kage, gaver og sang. Kari-Anne var desværre i Norge, så hun sendte en rigtig sød hilsen på facebook (se nedenfor). Derefter var det afsted på job. Det var dog en kort dag, da vi lukkede ned kl. 14 og gik ud og fik frokost da det var min fødselsdag :) Anders kom til New York omkring kl. 16 og så tog vi hjem i lejligheden for at klæde om inden vi skulle ud. Han overraskede mig med en masse gaver og et planlagt program for aftenen- jeg har været heldig at finde så sød en kæreste! Vi begyndte aftenen med en tur i central park, hvor vi skulle ned og leje en båd og sejle lidt rundt. Vi kom desværre for sent, så det må vi have tilgode. Vi fandt en rigtig hyggelig restaurant i "restaurant gaden", som den kaldes. En gade fyldt med restauranter på begge sider- oppe og nede. Vi sad udenfor på en lille terrasse og nød en 3-retters menu. Vi havde spis så meget, så vi gik en lille tur bagefter. Vi gik ned på Times Square. Det er vildt fascinerende at stå på pladsen og kigge rundt, lysende reklameskilte er overalt og det er rigtig flot i nattens mørke. Det var en rigtig dejlig fødselsdag, selvom jeg selvfølgelig savnede dem derhjemme.






1 kommentar: