torsdag den 4. august 2011

Internship i NY


Jeg startede i sidste uge mit internship hos Vipp, hvor jeg skal være i de kommende 6 mdr. Vipp har kontor downtown Manhatten- lige i financial district blandt alle højhusene og world trade center. Det er ikke et stort kontor, men det er rigtig fint. Det tager ca. 30 min at komme på arbejde med subway. Den første uge blev jeg oplært af den tidligere intern, så i denne uge er jeg efterladt til mig selv. Mine opgaver indtil videre har primært været at behandle ordre og sørge for at ordrene bliver shippet rigtigt ud. Når jeg er ved at have styr på de faste opgaver, skal jeg i gang med at lave en research af markedet- hvilke kanaler kan være potentielle for Vipp at få deres produkter ud igennem. Dette er bl.a. forskellige designblogs, lokale aviser m.m. Jeg tror at det bliver et rigtig godt ophold herovre og jeg har fået et rigtig godt indtryk af kollegaerne. De er meget åbne og venlige. Det er en fast rutine på kontoret, at man går ud hver fredag efter arbejde og får et par drinks for at sige tak for en god uge. Så det glæder jeg mig til at vi skal imorgen. Det var vist det, jeg havde at fortælle om jobbet her og nu :) 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar